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EASYOGA
POP-UP EXHIBITION



EASYOGA
POP-UP EXHIBITION

SPATIAL CONFIGURATION AND INTERIOR DESIGN
CATEGORY: Event, Retail, Goods
LOCATION: Daikanyama(HILLSIDE TERRACE), Tokyo
PHOTOGRAPH: Kozo Takayama
YEAR: June 2025
URL: https://www.easyogashop.jp/

We were responsible for the spatial composition and design of the pop-up event for easyoga, a yoga apparel brand originating in Taiwan.

Drawing from the brand’s core values, we identified three key concepts—Vitality, Universality, and Femininity—which served as the foundation and inspiration for the overall design direction.

Timed perfectly with the event, lotus flowers—the brand’s emblem—bloomed beautifully, embodying the essence of life and energy.
The three-day pop-up was filled with vibrant energy and the radiant spirit of all the guests who attended.

台湾発のヨガウェアブランド「easyoga」ポップアップイベントの会場構成及び空間デザインを担当しました。

ブランドの中核をなす価値観をもとに、「生命力」「普遍性」「女性らしさ」の3つのキーワードを導き出し、それらをデザインコンセプトとして空間に落とし込みました。

イベント開催に合わせ、ブランドのシンボルマークである蓮の花が美しく開花し、空間に生命力を添えました。
会期中は、訪れたゲストのエネルギーと活気に満ちた、華やかで印象的な3日間となりました。